OBCHODNÍ PODMÍNKY

Základní pravidla:
Všechny přijaté objednávky považujeme za závazné. Povinností zákazníka je důkladně se seznámit s nákupním řádem. K ceně zboží (uvedeno včetně DPH) se přičte poštovné dle platných sazeb České pošty, ev. jiných spedičních služeb.

Dodací podmínky:
Zboží je posíláno dle platby na dobírku, jako balík, ev. obchodní balík. V případě potřeby je zvolena jiná alternativa poštovní zásilky vč. doplňkových služeb. Dodací lhůty nejsou pevně stanoveny vzhledem k širokému sortimentu produktů. Výrobky, které držíme skladem, budou dodány do sedmi pracovních dnů. Pokud nemáte vlastní e-mailovou schránku, napište prosím své telefonní číslo, na které Vám můžeme sdělit, kdy lze doručení zásilky očekávat, ev. ověřit správnost objednávky. Bez uvedení nezbytných údajů nebude zboží expedováno!


Reklamace:
Reklamace zboží se řídí platnými reklamačními řády jednotlivých dodavatelů. Pro konzultaci případné reklamace použijte e-mailovou schránku: reklamace@perfectress.cz

Záruka vrácení peněz:
Vzhledem k tomu, že objednáváte zboží po internetu a nemáte možnost si jej dobře prohlédnout, může se stát, že dodané zboží není přesně takové, jaké jste si představovali. Proto máte možnost toto zboží bez udání důvodu vrátit zpět se „zárukou vrácení peněz“.


Podmínky vrácení peněz
Zboží musí být odesláno nejpozději do 14 dnů od obdržení zboží. Zboží musí být v původním neporušeném obalu a musí obsahovat všechnu původní dokumentaci (návody, upozornění), které zboží obsahovalo při doručení tak, aby bylo možno jej dále nabízet zákazníkům.
Zásilka musí obsahovat doklad o zaplacení a kopii útržku dobírkové nebo balíkové služby.
Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
Balíky zasílejte běžnou balíkovou poštou. Balíky zaslané dobírkou nebudou přijaty.

Záruční lhůty:
Na všechno zboží prodávané ve virtuálním obchodě PerfecTress jsou poskytovány záruky dle zákona. Pokud se chcete na tyto informovat před koupí, využijte naši e-mailové schránky: info@perfectress.cz nebo PORADNU.

Platby:
•Dobírka - zákazník zaplatí za zboží při převzetí na poště nebo spediční službě při doručení
•Proforma faktura - platba předem formou zálohové faktury (zaslána e-mailem nebo poštou)
Součástí dodávky je účetní doklad.

Závěrečné ustanovení:
Při jakékoli pochybnosti týkající se dobírky (poškozený obal, neodpovídající hmotnost zásilky, atd.), doporučujeme nechat si u spediční služby před jejím převzetím ověřit správnost udávané hmotnosti. V případě odchylky překontrolujte za přítomnosti předávajícího pracovníka obsah zásilky dle přiloženého dokladu. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel.

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace